بیتابان کربلا

بیتابان کربلا
بیتابان کربلا
قالب مذهبي

 

قسمت اول اس ام اس ها

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در شـام ولادتـش که شادنـد همـه

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گفتی که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،


از روز الست با رضا گفتم چشم


من آمده ام تا به ولایت برسم،


گفتی انا من شروطها گفتم چشم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بلیط ماندن است مانده روی دستهای من


در این همه مسافر حرم نبود جای من؟


رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر


سفارش مریض حضرت امام را ببر

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زآستان رضا سرخط امان دارم

رخ نیاز بر این پاک آستان دارم

اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل

همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم

ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم

درین چمن به صد امید آشیان دارم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

مردم صدای آمدنت را شنیده اند

زیباتر از همیشه شده آستان تو

آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

...

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امام رضا-ع:

خداوند، پر حرفی و تلف کردن ثروت و اظهار نیاز کردن

زیاد از همنوعان را دشمن می دارد.

...

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،

برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


السلام ای حضرت سلطان عشق

یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت

---

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * *

 

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع)مبارک باد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای پسر فاطمه، نور هدی

سبزترین باغ بهار خدا

با تو دل از غصه رها می شود

پاکتر از آینه ها می شود

ای گل گلزار خدا، یا رضا

آینه ی قبله نما یا رضا

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم

منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تا به مشهـد پای کوبـان می رویـم

در حرم با چشم گریـان می رویـم
میلاد نور مبارك

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد

خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده ... که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند

موج‌های پریشان تو را می‌شناسند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی

ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند


نام تو رخصت رویش است و طراوت

زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند


از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی

ای كه امواج طوفان تو را می‌شناسند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اینك ای خوب، فصل غریبی سر آمد

چون تمام غریبان تو را می‌شناسند


كاش من هم عبور تو را دیده بودم

كوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن

موسی الرضا را بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زآستان رضا سرخط امان دارم ٬ رخ نیاز بر این پاک آستان دارم

اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم

ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم ٬ درین چمن به صد امید آشیان دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کفترا پر بزنین به دور گنبد طلا دور گنبد بشینین نیابت از کرب و بلا

پر و بالهاتون رو با هم وا کنید دل به هم بدید همه آوا کنید

ذکر یا امام رضا امام رضا به زبون بگیرید و صفا کنید . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بارگاهی که به شهر قم بپاست هم برای من مدینه هم کربلاست

خاک پاکش را غرق بوسه می کنم چون که جای پای اربابم رضاست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آقا گداتو پس نزن اونکه فقط می خواد یه چیز/ عمری کبوترت شدم یه بار برام گندم بریز

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم

این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

با نام رضا به ســـینه ها گل بزنید ، با اشک به بارگاه او پل بزنید،

فرمود که هر زمان گرفتار شدید، بردامن ما دست توسل بزنید . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن

موسی الرضا را بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زآستان رضا سرخط امان دارم ٬ رخ نیاز بر این پاک آستان دارم

اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم

ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم ٬ درین چمن به صد امید آشیان دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کفترا پر بزنین به دور گنبد طلا دور گنبد بشینین نیابت از کرب و بلا

پر و بالهاتون رو با هم وا کنید دل به هم بدید همه آوا کنید

ذکر یا امام رضا امام رضا به زبون بگیرید و صفا کنید . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بارگاهی که به شهر قم بپاست هم برای من مدینه هم کربلاست

خاک پاکش را غرق بوسه می کنم چون که جای پای اربابم رضاست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آقا گداتو پس نزن اونکه فقط می خواد یه چیز/ عمری کبوترت شدم یه بار برام گندم بریز

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم

این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زآستان رضا سرخط امان دارم ٬ رخ نیاز بر این پاک آستان دارم

اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم

ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم ٬ درین چمن به صد امید آشیان دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کفترا پر بزنین به دور گنبد طلا دور گنبد بشینین نیابت از کرب و بلا

پر و بالهاتون رو با هم وا کنید دل به هم بدید همه آوا کنید

ذکر یا امام رضا امام رضا به زبون بگیرید و صفا کنید . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بارگاهی که به شهر قم بپاست هم برای من مدینه هم کربلاست

خاک پاکش را غرق بوسه می کنم چون که جای پای اربابم رضاست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آقا گداتو پس نزن اونکه فقط می خواد یه چیز/ عمری کبوترت شدم یه بار برام گندم بریز

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم

این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .

قسمت دوم اس ام اس ها



بهر زیارتت رضا فرشته پرگشوده است

نگاه دلربای تو از همه دل ربوده است

چه گویم از خصال تو لسان شیعه قاصر است

وصف خصال تو رضا حضرت حق نموده است

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد






امام مشرق و مغرب ملاذ آل پیمبر

وفور علم و علو مکان اوست به حدى‏

که شرح آن نتوان نمود کلک سخنور

قلم اگر همگى وصف ذات او بنویسد

حدیث او نشود در هزار سال مکرر

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد






بوسه زدن به قبر تو به نیت تبرک است

چون که زده بوسه به آن مهدی صاحب الزمان

منبر صحن گوهر و ضریح با صفای تو

دل از همه ربوده است شبیه قم و جمکران

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد




  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید







عطر خوش نسیم تو شبیه عطر کربلاست

مست شمیم کوی تو جامعه پیمبران

در بارگاه تو زهیبت و جلال تو

دست به سینه می نهند فرشتگان آسمان

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد






اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى

جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایى

میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت

 بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى






لحظه‌های شادی دل های ما آغاز شد

 باز ذکرِ حمد حقِ با سینه‌ها دمساز شد

امشب از یومن قدومت یا علی موسی الرضا

 غنچه‌‌ای از گلشن آل محمد باز شد






ساقى که خود تجلى مستانه مى‏ کند

 ما را خمار وارد میخانه مى‏ کند

بنیانگذار شیوه لیلائیان رضاست

 کز دل جنون بسازد و دیوانه مى ‏کند






ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم

راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم

اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات

از فیض ولایت رضا می طلبیم






دل داده ام زدست که دلداده ام کنی

افتاده ام به پات که افتاده ام کنی

سالک که بی تو راه به جایی نمی برد

باید خودت مسافر این جاده ام کنی

ولادت امام رضا (ع) خجسته باد






هشتمین حجت خدا اینجاست

قبله هفتمین رضا اینجاست

هر چه خواهى بخواه از این درگاه

منبع رحمت خدا اینجاست

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد






اگر اژدها کرد موسى عصا را

رضا این عمل بى عصا مى کند

کند زنده در پرده تصویر شیران

ببین پور موسى چه ها مى کند

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد






در قطره جود و کرمت بحر چه باشد

در تابش وجهِ قمرت بدر چه باشد

در جلوه نور نظرت فجر چه باشد

در شمّه بخشش ز کَفَت اَبر چه باشد

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

همه ی سالمو زنده ام واسه یه روز واسه یه جا اربعین کربلا همه ی عمرمو من میدم واسه یه بار دیدن گنبد امام رضا اگه شبهه ای داشتید تو قسمت نظرات خصوصی بگذارید نهایتا تا هفته بعدش به سوالتون پاسخ داده میشه توسط بزرگان ایشالا بتونیم ثانیه ای ظهور نزدیک کنیم
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیتابان کربلا و آدرس bitabkarbala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
شهريور 1393
تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 582584
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

روزشمار محرم عاشورا
ساعت فلش مذهبی
روزشمار فاطمیه پخش زنده حرم
22

کد کج شدن تصاوير